ECG
Istorija marke ECG započela je 1996. kada je brend stvoren i kada su zaživeli prvi ECG proizvodi. Mikrotalasne pećnice doživele su ogroman uspeh u prodaji. Od samog starta, posebno zahvaljujući atraktivnim cenama i relativno širokom asortimanu proizvoda, postali su snažan... Detaljnije
49 - 72 od 145
49 - 72 od 145
Robna marka: ECG
ECG Mali kućni aparati
Istorija marke ECG započela je 1996. kada je brend stvoren i kada su zaživeli prvi ECG proizvodi. Mikrotalasne pećnice doživele su ogroman uspeh u prodaji. Od samog starta, posebno zahvaljujući atraktivnim cenama i relativno širokom asortimanu proizvoda, postali su snažan konkurent tradicionalnim brendovima. Nakon nekoliko godina prodaje, postala je očita još jedna značajna karakteristika - pouzdanost. Mikrotalasne peći su stoga postale kamen temeljac EKG proizvoda.
Pouzdanost se pretvorila u jednu od osnovnih karakteristika ECG-a koji se stalno širi.
K + B Progres, vlasnik brenda ECG, dodatno je uložio značajan napor i sredstva u razvoj drugih proizvoda iz dela malih kučnih aparata. Zahvaljujući dobro odabranom strateškom pristupu da se ponude kvalitetni proizvodi za atraktivne cene, drugi proizvodi male kućne električne opreme postali su uspešni predstavnici marke ECG.
Stalno širenje asortimana malih kuhinjskih i kućnih aparata omogućilo je marki da postepeno zauzme poziciju na maloprodajnim policama specijalizovanih električnih prodavnica. Međutim, kako je vreme odmicalo, marka nije stajala mirno: u roku od nekoliko godina ušla je u arenu audio video proizvoda i televizora. Sledećih godina je prerastao u kategorije takozvanih velikih kućnih aparata, kao što su frižideri, veš, mašina za sudove, itd. Sledilo je logično širenje proizvodnje ugradnih uređaja nudeći kvalitetne i pristupačne modele ugrađenih daske, rerne i navlake. Na ovaj način ECG je postao brend sa čitavom paletom potrošačke elektronike i kućnih aparata.