ECG

Istorija marke ECG započela je 1996. kada je brend stvoren i kada su zaživeli prvi ECG proizvodi. Mikrotalasne pećnice doživele su ogroman uspeh u prodaji. Od samog starta, posebno zahvaljujući atraktivnim cenama i relativno širokom asortimanu proizvoda, postali su snažan... Detaljnije
Sokovnik OC 42 ECG
prodato

Sokovnik OC 42 ECG

2.179,00 RSD
Toster S 179 ECG
prodato

Toster S 179 ECG

1.849,00 RSD
Toster S 3170 ECG
prodato

Toster S 3170 ECG

1.848,00 RSD
Mlin za kafu KM 120 ECG
prodato

Mlin za kafu KM 120 ECG

2.389,00 RSD
Mikser RS 836 ECG
prodato

Mikser RS 836 ECG

2.590,00 RSD
Fen za kosu VV 116 ECG
prodato

Fen za kosu VV 116 ECG

2.590,00 RSD
ECG

Robna marka: ECG

ECG Mali kućni aparati

Istorija marke ECG započela je 1996. kada je brend stvoren i kada su zaživeli prvi ECG proizvodi. Mikrotalasne pećnice doživele su ogroman uspeh u prodaji. Od samog starta, posebno zahvaljujući atraktivnim cenama i relativno širokom asortimanu proizvoda, postali su snažan konkurent tradicionalnim brendovima. Nakon nekoliko godina prodaje, postala je očita još jedna značajna karakteristika - pouzdanost. Mikrotalasne peći su stoga postale kamen temeljac EKG proizvoda.

Pouzdanost se pretvorila u jednu od osnovnih karakteristika ECG-a koji se stalno širi.

K + B Progres, vlasnik brenda ECG, dodatno je uložio značajan napor i sredstva u razvoj drugih proizvoda iz dela malih kučnih aparata. Zahvaljujući dobro odabranom strateškom pristupu da se ponude kvalitetni proizvodi za atraktivne cene, drugi proizvodi male kućne električne opreme postali su uspešni predstavnici marke ECG. 

Stalno širenje asortimana malih kuhinjskih i kućnih aparata omogućilo je marki da postepeno zauzme poziciju na maloprodajnim policama specijalizovanih električnih prodavnica. Međutim, kako je vreme odmicalo, marka nije stajala mirno: u roku od nekoliko godina ušla je u arenu audio video proizvoda i televizora. Sledećih godina je prerastao u kategorije takozvanih velikih kućnih aparata, kao što su frižideri, veš, mašina za sudove, itd. Sledilo je logično širenje proizvodnje ugradnih uređaja nudeći kvalitetne i pristupačne modele ugrađenih daske, rerne i navlake. Na ovaj način ECG je postao brend sa čitavom paletom potrošačke elektronike i kućnih aparata.