GOLLA

Golla torbice i futrole Priča kompanije Golla se može ispričati u nekoliko koraka. Ipak, dosta je onih prekretnica u životu ove kompanije o kojima bi se takođe moglo reći po par rečenica ali i ispisati čitavi tomovi romana.. Naime, Golla počinje... Detaljnije
GOLLA

Robna marka: GOLLA

Golla torbice i futrole

Priča kompanije Golla se može ispričati u nekoliko koraka. Ipak, dosta je onih prekretnica u životu ove kompanije o kojima bi se takođe moglo reći po par rečenica ali i ispisati čitavi tomovi romana.. Naime, Golla počinje sa radom u ranim 90-tim godinama a kao mesto radnje uzima se jedan mali finski grad. Dva ambiciozna brata koji vide perspektivu u onome čime će se baviti počinju zapravo sa dizajniranjem malih stvarčica koji će olakšavati određene segmente života pojedincima. Vrlo brzo se oni uključuju i na tržište sa svojim proizvodima koje u to vreme dizajniraju u maloj radionici njihova oca. 

Ono što su prvi dizajni ove dvojice braće jesu torbice za male stavke od metala ili plastike koji svoj put krče čak do gift šopa u Nju Jorku. Nova era za dvojicu braće i nova era za Golla kompaniju počinje zapravo kada treći milenijum menja drugi i kada se čitava filozofija kompanije donekle menja. Naime, kako svet tehnologije sve više zaokuplja pažnju svima, tako i Golla kompanija kreće se proizvodnjom predmeta i kreacija za prenos i čivanje tih elektronskih malih uređaja. 

Dakle, treći milenijum donosi prvu značajnu promenu ovoj kompaniji koja se sada okreće svetskom tržištu torbica i futrola za fotoaparate i telefone. Iz male porodične priče razvija se globalni lider u proizvodnji torbica i futrola za mobilne telefone, tablete i laptop računare. Ono što je filozofija novog veka postaje filozofija i firme Golla. Naime, lakoća prenosivosti uređaja koji čine svakodnevicu postaje domen proizvodnje Golla kompanije. 

Oni se pridružuju ovoj revoluciji i počinju da prateći modu proizvode raznobojne futrolice i torbe za svet elektronike. Golla torbice se počinju prodavati širom sveta te se danas Golla može pohvaliti asortimanom od čak nekoliko desetina hiljada raznolikih dizajna i čak četrdeset miliona korisnika mobilne generacije širom sveta. Vizija ove kompanije je da se nametne na prvo mesto odnosno vodeću poziciju u proizvodnju i da svojim korisnicima i dalje pruža ugodnosti kao i do sada. Osim toga, modni ciljevi uvek su svakako na prvome mestu.